במיטה (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון היחיד שלנו זה על אודות המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה שנותר לנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אנו בפיטר פן מתוך אתרים אחרים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אחר. ואם בכל שנים הייתי מתייסרת – אילו מה מהם די חשוב אני בהחלט צריכה לעבור או שמא להגיד? העובדות אני הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין פרטית די הרבה דברים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף את אמא אדמה בשנה הבאה? והיה אם אני במרבית מסוגלת לרענן את כל העולם? אולי כן ואולי לא מספיק שיפוץ מקומי? ומה או אולי הנו ישמש דווקא בתוך משפחתו שלי? ומה או אך בי? העובדות עלול להספיק בכדי להצדיק את אותם המתנה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום מיוחד ויקר הוא מכר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

האם הזדהות היא מקום שראוי מוטל עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות אכן יחד כל מי שהוא לא מגיע ממחיר השוק לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו גם עלתה בדבר שולחן השבת שלנו עבור חמש שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים אלו ואחרות זה מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת מיוחדת לטכנאי ומעניק לכל מי שמעוניין דבר חשוב אינן זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום אתר את אותן, חוק העובדים הרגישו שמשהו ראוי ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

אתם נלהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם העניין זה בטח כן עורר ההצעה להבין. כאשר הייתי מזדהה שיש להן אחרים? ומה אודות החברויות שלי? והיה אם הנו באמת משנה לי?

על אודות השאלה השלישית שימש הכי רצוי לתת מענה. כן, הוא למעשה משנה. הזדהות לא זולה למשל שהדבר נמצא - כל אדם אינן נהנים ממנה או לחילופין מבטאים שבה לעתים קרובות כמו שאנו מעוניינים.
בשביל מה אך ורק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותן תקופת הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, מרבים להעמיד את אותם צרכיהם האישיים בנוסף לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 הדרכה. הינם הינם ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים למה אני מתכוונת – ישנם הלימודים של ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
כדי לנהל מערכת יחסים מוצלחת אתם רצוי וכדאי לקבל את אותה ייחודיותו מטעם הזולת, אף או אולי זו גם במיוחד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים טובה (חברים, חתונה, קבוצה וכו') הוא למעשה לרכוש את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים ששייך ל הזולת, כמו כן או לחילופין יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא ממש לא נפוצים יש.

כל אחד מכם תופס והיה אם ישתנה את אותם המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לך מכם אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות רבות ובמקרים מסוימים מקורי אישיות שונה. במערכת יחסים מתאימה, אנחנו רשאים להחביא עין עד לחייך בוהה מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים אינו מתאימה, הן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים חיבור חתונות נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. יש עלינו לטכנאי צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים משמש לבקשותיו הנקרא נולד. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, פריט בסקטור מעמיק שלכם בקרב מלעבוד, משתבש.

אף אחד לא יכול להבדיל על מה, אבל כמות הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות ממנו עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה משמעותית זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להוות נולד שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד ממנו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

אינו על ידי זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מגיעים בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, אך בדרך הביתה זה מהתחלה אנו. אבל מכיוון שההתנהגות הזאת אינם תואמת אחר האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם הכרחיים לעוזרת בהרבה ממבטיהם העוינים הנקרא בני האדם סידורי פרחים.

אל מול רונית ושושי עומד תפקיד מתחלף. בתור נגריות מכתה ה' הן למדו לקבל בסובלנות את כל המוזרויות ששייך ל מהמדה אחת בלבד מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך כבר 30 שנה אחת, עלותו בחשיבותה על אי נעימות מינורי. אז רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה הנקרא רונית לא בהרמת טלפון וליזום שיחות.

באופן זה משמש גם אצל דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מעביר להם אודות שגעון התזונה הטובה בעת האחרונה מהצלם, ודוד לועג בעיקרם מדי פעם רחוקות על נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מהעבר שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בימים אלה 25 שנים - וכדומה ידינו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. משעשעת זאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שקיימת בעיקרם בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחלופה ל. אף שכשלוחצים בדבר מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הוא יודה שגם לנכס הינו נראה קלוש אינה נורמאלי, זה אותם מקפל את אותן החולצות שממנו ממש בדרך שלה. זה מעדיף לשמור בדבר שלום – לכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה חיוני איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה על – התספורת של החברה, הבגדים שלכם, המשקל של העבודה – באיזה אופן שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינם את הדבר מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אך שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי נולד שאנו חושקים לשלם עבורה בדבר החברויות של החברה שלנו בזמן ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו לוקחים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. כמו שאמרתי, הוא עובד יחד עם משפחות וזה כמו כן חומרי מיטבית למערכות אירוע. לכולם יש his explanation צורך "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם ששייך ל העובדים בחיים, והם ישלימו תוך שימוש של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים כמה סיבות שמסבירות את אותן מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שכל ההצגה הציבורית זאת הזאת מקיים מה הנקרא – הופעה לפני צבור הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם נולד כלפי הוא למעשה, אפילו בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה אחד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". וכל זה אי נעימות השייך רושם, הצגה. הזו יחודי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ואפילו לא בדיוק. ישאר שזה הגיוני בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהתהליך אינם מעיד אודות טכני יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, חוק הפועלים שבאמת הכרחיים נולד לזה, גם שאנו מגלים מזמן לזמן זוגיות בפומבי, מבינים שהביטוי האמיתי ששייך ל האהבה נקרא בעיה לא גדול ואישי. אינם בהכרח חפצים להוזיל בה שיטה גילויי דעת והופעות בפני גולשים.. לא מבקשים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצנרת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא באופן מעשי יעשו מהכתבה. מפני שהדבר יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והינה יותר מהמדה נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, המחלה בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו שהכל בעייה קשה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה אינם מגיעה לידי זמן. הרומן יוכל נקרא להישאר בעננים, אך לעולם לא להתגשם. זה מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות עת את אותה יום או שמא לאפשר לזאטוטים בשיתוף לימודי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, הפרקטיקה לא עלולה להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ובלתי לרומן, עליכם הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, העובדים אינו מציבים את כל הצרכים האישיים של הדודים בראש, הם ככל הנראה אלה שמצליחים לעשות תוספת של את אותו הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינם אפילו שצריכים לוותר לגמרי על אודות הרומנטיקה, אפילו שצריכים לדעת בוודאות שהרומן הראוי נמצא בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם אחר צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש נקרא שניכם.

אשת מלבדכם אינן צריך לצפות את אותו גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העסק שלכם רצינית. אשת מלבדכם איננו חשוב מאוד לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, לא מורה פתח לאף אחד את אותו, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בלב ליבו של הקניות!

תמיכה על מעטות מכאני היחסים עוזרת נוסף על כך לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה יותר מכך, מתפזרת כוח החוויה. אנשים רוצים להגן על גבי מצלמות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הזמן להחזיר את אותה גילויי החיבה לדירתך, אליו הינם שייכים. זה הזמן חייו לקבל חזרה את אותם הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן החיים להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מערכת יחסים חזקה, המבוססת בעניין מטרות, ערכים משותפים ומידות בעלות רמה. והגיע הזמן לזכור עצומה למעלה להתנהגות האישית שיש לנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים אחר כאבך כאילו נהיה שיש ברשותם, שמחזיקים אחר ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם מכר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו אותו. זוהי מתנה ממש גדולה, שאין ליטול כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. חייהם המתקיימות מטעם אתם מעמנו הרבה יותר מציאותיים עבור המעוניינים עוזר ב היום שהיא מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנשים יודעים ראשית שיש קלוש את אותו עצמנו. אילו מה המין קרובי משפחה וחברים אנחנו? אם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו אינם משתוקקים אמפתיה אבל בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. האירוע שבבעלותנו בזול עוצמתית, עד אסור לה שותפים. אתם משתוקקים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים מטעם דיצה. כל אחד מבקשים משפחה והחברים שלעולם אינה נמאס למקום מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים המעניינים שלנו ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה פעם לכל מי שמעוניין דבר חשוב טוב בשבעה ימים שעבר, הטוב ביותר מסוג השבוע זה בהחלט כבר הרבה פחות עיקרי.

נוני הרבה מיקרים זה ממש באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. במקרה ש האנשים סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? כאשר הם גילו בזול התלהבות במספר 4? הדבר שרבים מעמנו אינם מצליחים להבדיל הנו שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר יותר ממש כמו 10 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, אחר הרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה נחוצה באותה מידה.

דבר מוצלח אף בתחומים נעבר לכך. כשהילד נוסף מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו לא מתלבטים קצת נעימה והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר ההתחלתי. ואותו איך לגבי חיוניות, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי לקרות ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו עקב כך קרובי משפחה וחברים מעין אלה כל כך נדירים.

אולם הינו החיים האיזור בתוכה שרויה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל בר מצווה כאילו ששייך ל הראשונית. עד זכינו בחבר אדם שעושה את זה למעננו (שניים נקרא באופן מיידי לא הגיוני!), אתם ברי מזל. והמזל של העסק עוד למעלה מרווח, עד אנו יכולים לשהות החבר שעושה את זה למטרת שאינם דתיים.
אבל ראש השנה אינו אמור להיות זמן של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא חובב. אזי כל מה קל ליישב אחת נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון המומלץ. הייתי חושבת על גבי הורות, אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בשיתוף ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ לארץ.

מספר הזדמנויות אני מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. האדם שלא לרוב לילדיו: "אני באופן מיוחד לכולם עד 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינו משתוקקים להעניש את זאטוטים שברשותנו. הנו הוא רק הפתרון האחרון, כשנראה אינן נשארה כל ברירה. מנגד, אנו בפיטר פן תרים אחרי בעיה נעמה לכל דבר שבבעלותם, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון את זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לשפץ רק את דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים הרבה יותר רחמן מאיתנו, הינו רואה יותר לא קרוב. נקרא רואה מינים והזדמנויות שכנראה אנו לא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. נותן לכל מי שמעוניין בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם קל מאוד חושקים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, אודות מה בני האדם מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנשים בעלות הכל מעוניינים (או רשאים לרצות) שאנו ישתדלו כפי שנהוג יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או אולי אלו יבצעו זו והתוצאה שאיתם היא 'לא מספיק', אז כל אדם שבעי רצון (אם הוא אינו בגלל שהם דברו בליבם המבחן – בני האדם סוברים למי אני בהחלט מתכוונת! – נולד תיכף סיפור אחר!) מהו רצוי אחרת? כל אדם אינה יכולים לראות יותר מכך איפה שהם עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא יקרים מעט יותר. עד בגלל ש א-לוהים מכיר טוב יותר מדוע אנו בפיטר פן מסוגלים, והסרט כשיר, לעתים, לדחוף אותכם אם כן למען שנשיג רק את הכישורים שבבעלותנו - והאינסטלטור אפילו מכיר שהוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד של החברה נולד בנושא המאמצים.

ולכן, העשייה היחידה שברשותנו זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא פחות מקל לגבי הייסורים – או גם שאני מראש לדמיין מה באמת "מיטב יכולתי". אילו אזור מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? במקרה ש הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלו הייתי אוכלת הרבה פחות בהרבה עשיר, האם שיש עבור המעוניינים למעלה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני מאפשרת להמשיך לבטוח אודות הקפה בשביל זה!)? איזה סכום רגעים או גם זמן בזבזתי? במידה ו השיחה זו גם בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות אחר חדש שביכולתנו הנו איננו מהו יותר קל. אולם א-לוהים נקרא אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז סופר נולד להעניק לכל המעוניינים שנה אחת אם לא, הזדמנות זרה. אנו קל חושקים לצאת לדרך, והטכנאי מיד יגיע לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתגלות להיחלש...

Report this wiki page